tirsdag den 31. maj 2011

Stop motion

5 kommentarer:

  1. Denne stop motion er lavet i moviemaker, da jeg det ikke lykkedes mig at installere programmet babarosa. Som det tydeligt ses af det "hoppende" billede, skulle jeg have fastgjort kameraet, hvilket også var vist i youtube klippet. Men det husker jeg til næste gang :-).

    SvarSlet
  2. Jeg synes den er super fin:-)

    SvarSlet
  3. - Sød film, og godt, at du fandt ud af at lave den i Moviemaker, som bestemt også er en mulighed med stop motion.

    SvarSlet
  4. Flot film! Hen mod slutningen, giver dit "håndholdte kamera" en enorm intensitet. Det virker stærkt, der hvor vi bliver suget ind mod figurerne. Så jeg oplever egentlig muligheder i det bevægelig kamera. Det giver da dynamik og kan således bruges bevidst, ikke?

    Jeg kan godt se det pædagogisk appellerende ved at levendegøre allerede kendt og "elskede" legetøj fra børnenes legeunivers.

    SvarSlet
  5. Ja hvad børnenes legetøj ikke alt kan bruges til :0) Sød animation.

    SvarSlet